woensdag 29 juli 2009

Klote streek!

Wat een klote streek!!! Omdat ik vanaf 20 januari ziek thuis ben, dus al een half jaar heeft het uitzendbureau me terug gezet van 100% ziektegeld naar 90% ziektegeld???

Wat een klote streek!
Alsof ik er om gevraagd heb om ziek te zijn?? Heb ze vandaag even gebeld maar krijg dan te horen dat het volgens de CAO zo gaat? Stop die CAO maar in je KONT! Alleen wanneer het hun uitkomt .....

Kan me daar zo vreselijk kwaad om maken! Mijn rekeningen gaan gewoon door, blijven het zelfde alleen mijn geld wordt iedere maand minder wat ik beur?
Dit kan toch niet zomaar? Nou schijnbaar wel en ik heb daar niks tegen in te brengen...zou ik weer gaan moeten werken? Dat kan nog helemaal niet?

Ziekenhuis toch maar weer aanschrijven en aansprakelijk stellen voor de Decubitus die ik na een buikoperatie heb opgelopen.

Daardoor ben ik langer in de ziektewet en hebben ze me nu gekort op mijn ziekengeld.

De eerste officiƫle klacht hebben ze al afgewimpeld dus ben ik zeer benieuwd wat ze nu dan gaan doen.
Toch maar even ervoor gaan zitten en een brief opstellen, en anders moet ik een letsel schade advocaat in de arm nemen.Die kosten wel geld??? ( wat ik niet heb), dus dat wordt een probleem.

Wat een geshit!
Deze stress is niet erg bevorderlijk voor mijn gezondheid...........

En dan kreeg ik ook nog een verzoek van de platenmaatschappij van Roy Raymonds en Johan Vlemmix of ik mijn clipje en de reacties daarop van de Hoestende Varkens maar even wil verwijderen omdat de negatieve reacties schade zouden opleveren voor Roy en Johan?????
Eerst complimenteren ze mij met het maken van mijn clipje? en dan vragen ze dit.

Clip you tube Hoestende varkens.

Beste Els

Als eerst wil ik je complimenteren met je zelf gemaakt clipje over de Hoestende Varkens.
We krijgen te veel negatieve reactie's op die clip, waardoor, Roy Raymonds en Johan natuurlijk geschaad worden als persoon en artiest.
Ik wil je vriendelijk vragen of je het clipje en de reactie's wilt verwijderen, het is een verzoek van de heren zelf, en natuurlijk ook van mij als platenmaatschapij en management zijnde.
Ik hoop op je medewerking.

Met vriendelijke groet,

Marc

LMD-Music en Management Nederland.


Hadden ze ten eerste dit lied maar niet moeten uitbrengen? Ik heb gereageerd met als zij ook hun clip verwijderen verleen ik uiteraard ook mijn mede werking om mijn clip te verwijderen.

Heb nog wel Johan een sms gestuurd en hij wist nog nergens van? Hij schreef: misschien is het te verwarrend 2 clipjes?? Onzin natuurlijk al zouden er 100 clips zijn is dat nog niet verwarrend.

Maar Johan zit in het vliegtuig naar Spanje, heeft morgen de feestelijke opening van een Nederlandse Radio zender: Radio Oranje wordt gelanceerd, samen met Corry Konings gaan ze 24 uur per dag NL muziek draaien, voor al de Nederlandse vakantie gangers in Spanje.

Nou, PROOST dan maar!
***ElsePels***







Geen opmerkingen:

Een reactie posten