donderdag 9 juli 2009

Secretaresse gespeeld....

Vandaag heel wat telefoonjes gepleegd...voelde me af en toe net een telefoonmuts!

Heb vandaag ook gehoord dat ik 23 juli weer naar het ziekenhuis moet voor de volgende operatie...

Jeemig, daar zie ik wel tegenop!


Alles wat fout kan gaan in een ziekenhuis gaat fout bij mij, dus ook deze bij operatie zal er wel iets verkeerd gaan.


Maar ik heb ook wel weer wat leuks mee gemaakt, mijn lieve vriend Johan smsde me of de koffie klaar stond...heeft even een kop koffie gedronken en toen ben ik met hem mee geweest naar weert.


Hij moests wat spullen wegbrengen en ik heb ff rondgesnuffeld op zijn terrein in weert waar hij ook een huis heeft ( niet om te wonen maar hij gebruikt het voor opslag!) en waar ook zijn caravan staat waar hij regelmatig inslaapt als het allemaal te druk wordt op Soestdijk2 of als hij wat rust wil.


Hij heeft echt weer grootse plannen en ik hoop dat het wat wordt voor hem.

Ach en dat zijn de leuke dingen die een mens meemaakt als je zo'n kennis hebt!


Greetzzzz.......****ElsePels****


Geen opmerkingen:

Een reactie posten