donderdag 16 juli 2009

Thuis!

Heerlijk weer in mijn eigen huisje....

Gisteren avond heeft er een "volksverhuizing"plaats gevonden hahaha...
dingetjes van een rommelmarkt
In die 2 maanden dat ik bij mijn zus en zwager in huis was om te herstellen van een operatie heb ik natuurlijk wel het een en ander verzameld zoals een berg kleren van thuis maar ook nieuw gekochte...hoop ondergoed( ja, ik heb een tik voor bh's en strings)...en wat hebbeenz...

Er moest met 2 auto's gereden worden( ook mijn rolstoel en krukken moesten mee) en dat was toch wel lachen.

En dan eenmaal thuis, rommel opruimen, en proberen je draai te vinden.
Goed geslapen( al valt dat niet mee als je op een ander hebt geslapen) maar ben blij dat ik weer op mijn waterbedje lig hoor.

Vandaag dan maar eens wat in de tuin werken, heb een vijver die bijna dicht gegroeid is met lelie bladeren en rondom mijn vijver moet ook het nodige weggehaald worden.
Maar!!! Alles rustig aan, kan niet meteen alles, alhoewel ik dat wel zou willen.

Moet ook mijn vijg( dacht dat tie de winter niet had overleeft) overpotten en wat scherts mijn verbazing??? in een zak potgrond komt een mini padje( heb heel veel paddenvisjes gehad in mijn vijver) tevoorschijn....ik schrok me een ongeluk hahaha:


Heb ook even een berichtje aan Johan gestuurd, of tie het druk had vandaag? Moest zijn boekhouding doen maar daarna had hij wel tijd.

Vanmiddag is Johan even op de koffie geweest, schaafloper hahaha...had hij weer niks gegeten dus maar ff brood gesmeerd en hebben we samen buiten zitten eten met een kop koffie erbij.

Hij gaat de studio in met Roy Raymonds om een lied over de varkensgriep op te nemen...op de muziek van de Zangeres zonder naam : Mexico...Mexico!!

Heb in mei al de tekst van het lied gelezen....Johan wilde daar toen al iets mee doen, maar iedereen raadde het hem af omdat het best hard is??? Hij schopt graag tegen alles en iedereen aan, heeft overal schijt aan.....maar nu kon hij het niet meer laten en ach??? Hij doet maar lekker.

Vanavond komt mijn broer de TV aansluitingen enzo aanbrengen( heb glasvezel ), en mijn pctje een geheugen meer geven....YAHOO!! Wat een lieverd.

En dan is het eigenlijk zo laat.......een dag vliegt om......maar goed dat er morgen weer een is.

Liefs, ****ElsePels****

Geen opmerkingen:

Een reactie posten