dinsdag 21 juli 2009

Hoestende Varkens?




Hahahaha...... Johan Vlemmix is echt MAF! Hij heeft dit weekend samen met Roy Raymonds dus de clip voor het lied opgenomen: De Hoestende Varkens ( het lied MEXICO van de Zangeres zonder naam) over de varkensgriep wat je nu allemaal hoort en leest enz....

Ineens ( Hm? hij wist het eind april begin mei al dat hij dat wilde doen?? hahaha) belde hij 's nachts Roy op dat hij een lied had en dat ze de studio in konden om het op te nemen...

En ja?? Wat Vlemmix in zijn hoofd heeft gebeurt ook. Roy was er wel voor te porren en bij Kees Tel in Helmond de studio ingedoken. En er zijn ook opnames gemaakt in Johan's Paleis!


Er lag een scriptje klaar, en er waren meiden bij om het clipje op te nemen.

Ik denk wel, Johan kennende dat het een leuke boel is geweest tijdens die opnames. En ineens is er een heuse Hoestende Varkens Hyves op Hyves en ben ik daar maar lid van geworden.....

Ik zag ook dat je het lied al kon downloaden en heb dat ook maar gedaan. Kreeg weer een giga "Brain wave"hahah( heb ik soms??), en dacht aangezien er nog geen officiƫle clip bij het lied is , van wauw, die maak ik wel ff. En zo gezegd zo gedaan heb ik gisteren avond een clip in elkaar geflanst en ik moet zeggen HIJ IS LEUK!




Misschien dat sommige het een beetje aanstootgevend vinden, maar het is maar een geintje dit lied! Nou ja, Johan stoot graag mensen tegen het zere been en het is hem met dit lied wel gelukt! Have fun met het clipje! Greetzzzzz......***ElsePels***

Geen opmerkingen:

Een reactie posten