maandag 6 juli 2009

Wat IK heb gedaan vandaag!



Slecht geslapen vannacht....warm gehad....vreselijk......


Vroeg opgestaan, lekker ontbeten en daarna ff wakker geworden...


Ben bij mijn zus in huis omdat ik 7 mei een buikoperatie heb ondergaan en tijdens die operatie complicaties( doorlig verschijnselen) heb opgelopen aan mijn voeten.


Heb nog steeds verzorging nodig voor mijn voeten ( kan nog niet goed lopen) maar vindt het ook wel gezellig zo bij mijn zus, haar man en 2 dochters in huis. Hahaha...


Met mijn buik is alles goed, litteken is mooi genezen en inwendig zit het ook allemaal goed hoor.


Mis soms wel mijn eigen stekje, mijn eigen huisje.... dus het zal niet lang meer duren voordat ik weer naar huis ga.


Eerst moeten ze in mijn huisje mijn toilet maken( heb een lekkage), gelukkig komt de loodgieter morgen middag dat verhelpen.


Ben ik morgen toch even thuis....fijn......


Mis ook wel een beetje mijn koffie maatje( komt straks wel weer hoor), en mijn lieve Boy Toy( die komt ook wel weer als ik thuis ben).


Maar voor nu vermaak ik me met Hyven, en Twitteren en in de rolstoel mee naar de winkels gaan met mijn zus ....


Voor straks hoop ik dat het afkoelt en dat ik wat beter slaap dan de afgelopen nacht.


Greetzzz.....**ElsePels**

Geen opmerkingen:

Een reactie posten