maandag 27 juli 2009

Maandag!


Maandagmiddag....... ben het zat al die beperkingen door de medische ingrepen van de laatste tijd!!

Ik kan niet echt goed vooruit....zowel met mijn voeten als nu ook met mijn neus zit het niet lekker.
Zou zo graag goed willen lopen. lukt alleen nog niet met de rechtervoet ... duurt me allemaal veelste lang nu. Het ziet er al wel goed uit hoor , die rechtervoet en gelukkig is nu de wond dicht!
Het eropstaan is nog lang niet mogelijk, zo giga gevoelig en daardoor loop ik nog steeds met een kruk.

En met mijn neus??? Tja... heb erg veel druk pijn op heel mijn gezicht en mijn neus is nog opgezet.
Verlies nog steeds( kan nog heel de week duren!) bloed uit mijn neus en mag nog niet snuiten maar moet de neus ophalen( erg vies hoor!).

Vandaag is het zo'n dag dat ik erg veel medelijde met mezelf heb Hahahaha...moet kunnen toch?

Het is prachtig weer maar ik mag niet in de zon( bloed gevaar neus), heb geen parasol( stuk gegaan) dus daar baal ik van.

Kan niet erg veel doen, dus eigenlijk zit ik me te vervelen. Terwijl dat niet hoeft natuurlijk want ik heb een heel mooi fotobewerking pakket gewonnen, kan dat uitdokteren hoe het allemaal werkt maar ppffttt....heb ik even geen zin in.

Heb net naar familie en vrienden een mailtje gestuurd dat ik een klein en bescheiden verjaardags feestje geef op zaterdag 8 augustus?? Dat ik ze dan graag zie op die dag, ook aan Johan gestuurd( nu maar hopen dat hij dan tijd voor me heeft??( hoort eigenlijk wel maar? Johan kennende?? heeft tie het veelste druk?).


Druk met zijn "camera"werk!!

Ik zie het allemaal wel weer.
Zou zeggen voor vandaag: Geniet ervan...ga ik toch ook maar doen!





Greetzzz.....***ElsePels***




Geen opmerkingen:

Een reactie posten