vrijdag 24 juli 2009

Dag na de operatie!


Even een heel kort blogje.....

Zo'n dag na een operatie...heb nog heel veel pijn....opgezwollen hoofd alsof ze met een volle vuist op mijn gezicht geslagen hebben!

Gisteren dus een operatie aan de neusbijholte gehad, ze hebben heel veel "oud"snot en rotzooi uit alle holtes weggehaald en zoals mijn "SNOT"dokter Wouters me vertelde ook heel veel poliepen verwijderd.

Mag een week geen dingen doen waar je een rood hoofd van krijgt( dus niet bukken en inspannende dingen doen).
Niet mijn neus snuiten maar na 2 dagen lichtjes ophalen( bah!! al dat slijm en bloed en stolseltjes).

Pijnstillers innemen en me lekker laten verwennen( hoe moet dat als je alleen bent??? )
Veel slapen dus( ben ik een kei in! hahaha).

Ik ga nu dus ook maar weer mijn mandje opzoeken.

Tot het volgende blog!

Liefs***ElsePels***



Geen opmerkingen:

Een reactie posten