dinsdag 7 juli 2009

Reactie gehad klacht tegen MMC Veldhoven.



Wat ben ik BOOS!!! KWAAD!!!


Heb een officiƫle klacht ingediend bij het MMC Veldhoven en heb vanochtend via de klachten functionaris een reactie gekregen........




Volgens het ziekenhuis hebben ze er alles aangedaan om mij goede zorg te verlenen en hebben ze niks verzuimt?????




Ze schuiven alles af, in de toekomst gaan ze de protocollen aanscherpen zodat wat er met mij gebeurd is niet meer kan gebeuren????




Zij zeggen dat ze "voor"en "tijdens"de operatie mij al op een anti decubitus mat hebben gelegd??


En vinden het zeer vervelend dat ik toch nog decubitus heb opgelopen, maar dat is niet door hun toedoen.




In de operatiekamer zijn deze voorzorgsmaatregelen afgevinkt op hun checklist en moeten ze er vanuit gaan dat dat ook zo gebeurd is, maar ik heb mijn twijfels daarover?


Ik ben vanuit de verkoever kamer op een operatiebed moeten stappen, ( Daar lag geen anti decubitus mat op) en vanuit de operatiekamer ben ik op mijn gewoon ziekenhuisbed gelegd en weer op de afdeling gereden.




Ik heb op een gewoon laken gelegen al die tijd dus geen anti decubitus mat of dergelijks heeft er in mijn ziekenhuisbed gelegen.




Ik ben van een kant zo blij dat ik diverse foto's heb gemaakt van mijn verblijf in het ziekenhuis, die kan ik allemaal overleggen.






Het ergste vind ik dat ik afgescheept wordt door het ziekenhuis.


Ik ga nu dus verdere stappen ondernemen, en ga een letselschade advocaat in de arm nemen.


Ik moet ook een brief sturen aan de raad van bestuur van het MMC Veldhoven om daar mijn klacht nogmaals te melden en dat ik een schadevergoeding eis.


Voor het lichamelijk en geestelijke letsel wat ik tijdens mijn verblijf in het ziekenhuis heb opgelopen, maar ook voor eventuele kosten die ik moet maken in de toekomst.




Wat een gedoe allemaal en ik ben er de pineut van........




Al met al flink balen dus!


Greetzzz.....ElsePels






Geen opmerkingen:

Een reactie posten