zondag 12 juli 2009

Zondagmiddag....

Yeah! Het ziet er weer niet mooi uit! Regen...regen...regen....





Wat ga ik doen vandaag? Hm? Even mijn zwager lief aan kijken zodat hij mijn wastafel op mijn badkamer wil ontstoppen, niet met van die korrels maar het moet met een trekveer!


En als die een gaatje heeft gemaakt kunnen er korrels door gestrooid worden.





Ja, hij doet het weer, wat geweldig, super! Lieve zwager heb ik.


Vanmiddag naar Helmond naar mijn broer...


Daar zijn mijn neef en zijn vriendin die net terug zijn uit Frankrijk, lekker ff bij kletsen.





Mijn zus en ik hebben bij mijn broer bijna 2 flessen wijn leeg getuttert, jammie.


Even naar de AH xl geweest om iets te eten te halen.


Bij mijn broer gegeten en daarna zijn we naar huis gegaan.





Tegen de avond klaart het op , komt er een echt zonnetje door??? Beetje laat hoor!


Op de terugweg naar huis komen we langs de Karpendonk, waar het Ballooning plaats vindt.


Wat een drukte, gelukkig zien we nog wel zo'n 6 of 7 luchtballonnen in de lucht en rijden we langs het terrein waar nog 2 ballonnen liggen die nog moeten opstijgen, wat een grote gevaartes zeg! Wel gaaf om te zien.

We rijden nog even langs Soestdijk2, Johan is niet thuis (geen busje voor de deur), anders waren we even op de thee geweest.






Dan maar lekker een kopje thee thuis drinken en ga ik weer eens aan de laptop om mijn blog te schrijven.


Zo'n saaie regen dag is toch nog leuk geworden.





Truste......Greetzzzz**ElsePels**











Geen opmerkingen:

Een reactie posten