dinsdag 14 juli 2009

2 dagen in een!

Zo ben ik helemaal vergeten te bloggen gisteren....dan nu maar even 2 dagen in een.


Gisteren ochtend naar het ziekenhuis om mijn voeten te laten verplegen, zij schrok ervan, van dat zwarte rondom de openwond had daar niet zo mogen zitten, blijkt dus dat bij de vorige keer het aanstippen was uitgelopen naar de gezonde huid( wat natuurlijk niet goed is) en dat ze nu weer opnieuw moet aanstippen( verbranden van het littekenweefsel), maar dat de voet daarna niet verbonden mag worden maar moet drogen aan de lucht.


Shit! Dat is pijnlijk en baal daar vreselijk van, had vandaag naar huis gewild maar dat zit er niet in.


Dan maar wat boodschappen doen samen met mijn zus en lekker van de zon genieten.


Later op de middag toch maar mijn rechter voet in het verband laten pakken omdat er te veel wondvocht uit komt, en omdat ik er pijn aan heb.
*************************************************************************************

Vandaag ga ik met mijn zus shoppen bij de Blokker, Afprijzingen( mijn andere zus werkt bij Blokker vandaar de tip!).

Heb een Bk Pannenset gescoord voor heel weinig geld YAHOO!!!
En een harde schijf.


Als ik morgen naar huis ga vind er een hele volksverhuizing plaats. Zoveel spulletjes heb ik in deze 2 maanden die ik bij mijn zus en zwager in huis ben verzameld.


Nu maar hopen dat het allemaal gaat lukken zo alleen in huis.

Moet echt alles rustig aan doen, niet meteen TE veel willen doen( al zal dat best moeilijk zijn), maar gewoon weer lekker op mijn eigen stekje en met mijn eigen spulletjes enz....


Vandaag nog even een telefoontje van mijn vriendin Ineke gehad, die was aan het werk en wilde toch nog voordat ze morgen op vakantie gaat even weten hoe het met me ging?

Lekker ff zitten kleppen, lachuh hoor, want als die aan de praat is komt er niemand tussen.


Vanavond hebben de meiden bij mijn zus een "Filmavondje" met meiden van de manege dus maak ik maar dat ik weg ben.

Ga met de rolstoel naar mijn andere zus die heel dichtbij woont, lekker koffie drinken en daarna een overheerlijk koud rosé biertje nuttigen...


Het is fijn om nog buiten te zitten, maar zo later op de avond wordt het wat fris aan de armen, gelukkig komen mijn zus en zwager ook nog aan en die rollen me terug naar huis.


Genoeg geweest voor vandaag, ga dalijk naar mijn mandje, oh nee....eerst nog even op mijn Hyves neuzen en moet ook nog even Twitteren...


Truste...****ElsePels***


Geen opmerkingen:

Een reactie posten