vrijdag 10 juli 2009

Regen..regen....regen...

Wat een dag vandaag! Regen...regen...regen....saai zeg.


Wat kun je nu doen als je je moet verplaatsen in een rolstoel,( of op krukken) en geen schoenen aan kunt maar alleen op slippertjes loopt?? Niks dus, binnen zitten en een beetje aan de laptop zitten kloten.....


Wat ik wel kan doen is onder de "nepzon"hangen hahaha......

Dat heb ik dus ook gedaan, heerlijke warmte op je lijf en daar ook nog een leuk kleurtje van krijgen.


Vanavond heb ik 3 episodes van NCIS ( nieuw seizoen) zitten kijken...gaaf hoor zo zonder reclames mooi hé?

Lekker gedownload van het Internet ......( mijn broertje hahaha).


Heb mijn ventje nog even een smsje gestuurd om te kijken of hij al een canvas printer heeft gekocht? Maar dat had hij gelukkig nog niet gedaan, ( eerst even verder kijken scheelt hem heel veel geld) en dat vindt hij dus ook.


Nog even getwittert en gelukkig heeft een vriend van me, mij gevonden op twitter en me een verzoek gestuurd om hem toe te laten tot mijn twitter.

Heb zijn verzoekje maar ingewilligt. lijkt me wel leuk dat hij van mij alles kan volgen wat ik te melden heb en visa versa...


Truste.....Greetzzzz....**ElsePels**




Geen opmerkingen:

Een reactie posten