zaterdag 11 juli 2009

zaterdag! Filmavond.....



Vandaag even naar mijn huisje geweest om de vijver bij te vullen en om mijn post op te halen.


Mijn groenbak moest ik nog naar achter rijden, dus dat heb ik ook maar meteen gedaan.




Even mijn plantjes wat water gegeven binnen , die kunnen er weer een paar dagen tegen.


Kom toch binnen kort naar huis.......waarschijnlijk a.s maandag al.




Vanmiddag even mee boodschappen gedaan met mijn zus en zwager en later op de middag zijn mijn moeder, zus en broer op de koffie geweest.




Niet zo'n prachtig weer vandaag, baal er al een beetje van dat we niet zo'n mooi zonnetje hebben dan vorige week.




Vanavond gaan we een film ondemand bestellen: The Curious Case Of Bejamin Button met Brad Pitt....mooie film wel lang zo'n 3 uur maar zeker de moeite waard.




Caroline ( mijn zus) is ook komen kijken terwijl haar mannetje gewoon thuis was( had geen zin om zo'n lange film te kijken).




Heb net nog even op Hyves geneust, heb er weer een paar vrienden bij en heb nog even naar Johan's fansite gekeken....er is daar een nieuwe foto van hem opgezet van afgelopen vrijdag toen hij in de studio was, wel leuk hoor!Bram, Johan en Jan in vestingstad...



Vanavond is ook Dennis ( zoon van mijn oudste zus) en zijn vriendin Bianca langs geweest om zijn nieuwe auto Ford Cabrio te laten zien, hadden ze vanavond in Schiedam opgehaald. Een knal gele auto wel gaaf hoor.



Ik ga dalijk nog lekker onder de nepzon liggen en dan ga ik mijn mandje in............



Greetzzzz......**ElsePels**

Geen opmerkingen:

Een reactie posten