dinsdag 4 augustus 2009

Tjonge...jonge....

Wat ik vandaag weer mee gemaakt heb??? Niet normaal??? Ben ik op Hyves met iemand in gesprek geraakt die masseert en had ik na lang aan dringen van zijn kant een afspraak staan voor een ontspannings massage voor vandaag???

Maar van een kant vertrouwde ik het niet helemaal, toch maar ff een sms naar Johan gedaan en verteld over vandaag..die waarschuwde mij al dat ik moest oppassen.
En ik vanochtend nog maar even op Hyves bij mijn vriendjes gekeken en weg was die gast??
Maar goed dat ik niet het juiste huisnummer had doorgegeven, heb ik vanmiddag rond de
tijd van de afspraak in de straat staan posten bij het nummer wat ik had doorgegeven en daar is niemand aan de deur geweest...... hahaha...

Johan maar weer een sms gestuurd en die zei al dat zo'n gasten NIET te vertouwen zijn! Weer wat geleerd dus, ik ben eigenlijk veelste goed van vertrouwen zo zie je maar weer dat je altijd moet oppassen met zo'n zaken.

Vanavond lekker naar Park Hilaria ( de KERMIS van Eindhoven) geweest...
Echt goed weer daarvoor en er is niets leukers dan op een terrasje te zitten, lekker koud rosé biertje erbij mensen te bekijken..Geweldig. Alleen ik loop nog steeds met een kruk, en de auto moesten we een eindje weg parkeren...Nou?? Daar wordt je wel moe van om zo rond te
sjokken( want echt hard kan ik er niet mee lopen).

Het was een prachtige warme dag vandaag en het ziet er uit dat het morgen nog warmer gaat worden maar donderdag 6 augustus( mijn verjaardag!!) moet het zo'n 31 graden worden WOW! Nu maar hopen dat we voor het weekend ook nog goed weer hebben want dan vier ik mijn feestje.

Slaap lekker( Nou? Hoop ik tenmins
te) . Greetzzz...**ElsePels**

Geen opmerkingen:

Een reactie posten