woensdag 8 juli 2009

De week is weer doormidden.



Hahaha...de week is weer doormidden...woensdag alweer.


Time flies when your having fun((LOL)).




Vandaag met de rolstoel en mijn zus en neef naar de markt geweest....


We hebben het droog gehouden gelukkig en ik vond het zelfs warm met het water zonnetje dat door kwam.


Ik doe niet veel vandaag, beetje lamlendig en heb last van mijn rechter voet die wat steekt.


Gisteren heb ik krukken gehaald bij de ZuidZorg en heb daar te veel mee gelopen.


Op een verkeerde manier toch nog wat mijn rechtervoet belast.




Even lekker op Hyves zitten snuffelen en er is een heuse FanHyves gemaakt voor mijn lieve vriend Johan Vlemmix.


Dat heeft hij wel verdient, dat lekker maffe ventje van me.




Ik heb daar ook maar een paar foto's opgezet.

o.a deze die ik heb gemaakt op Soestdijk2

Johan aan de thee terwijl hij het Bunker

gebeuren zit te bekijken in de regie kamer op

Soestdijk2 te Eindhoven.










Dat was het wel zo'n beetje voor vandaag....och nee.. vergeten te vermelden dat ik even heb staan strijken voor mijn zus maar het was maar van korte duur, omdat ik last had van kramp in mijn linker voet doordat ik nog steeds te veel op mijn tenen loop( Door die doorlig verschijnselen).


Greetzzz......**ElsePels**

Geen opmerkingen:

Een reactie posten