vrijdag 2 oktober 2009

Pech!

Alle PECH van de wereld lijkt mij te vinden?

Shit zeg, is mijn pc gecrasht, mijn opstart schijf doet niks meer???
En daar staan nu net mijn foto's en eigen gemaakte filmpjes op???( die ik nog naar een andere schijf moest verplaatsen??). Flink balen dus.

Nu maar hopen dat een vriend van me deze data van de kapotte schijf kan halen.

Gisteren even bij mijn vriendin op kraam bezoek geweest...wat een klei
n kaboutertje, haar naam is : Salome, heel apart, ouders zijn ook zo'n lieve aparte mensen.

Wat een mooi kindje, dat is ze echt! Niet omdat ze van mijn vriendin is maar het is een mooi kindje.

En het is hun eerste en ik vrees dat het daar niet bij blijft? hahaha.

Ze heeft de bevalling niet als heel vervelend ervaren en alles is goed gegaan, lekker thuis dus dat is wel zo prettig.
Zo wil ze er nog wel een 2de bij( maar ja? je weet niet of de 2de bevalling ook zo voorspoedig zal verlopen?). Het is zo leuk om dit jonge stel met een kindje te zien, zo veel verantwoording en Salome is zo geliefd, ik denk dat ze goed terecht gekomen is.
Niet bij ouders die al te "Truttig"zijn en niet bij ouders die"Popperig"zijn, nee! Gewoon een jong stel met een gezond verstand en een nuchtere kijk op de wereld en ook in het opvoeden van hun kind zal het aan niks ontbreken.

Mijn vriendin had het er nu al over dat ze "geen"baby voeding uit een potje wil, maar dat ze het allemaal lekker zelf gaat bereiden.
Dit stel zijn wel echte Bourgondiƫrs, dus Salome gaat wereld gerechten krijgen.
Heerlijk toch? Al zo jong kennis laten maken met alle vreemde smaken en gerechten van de hele wereld. Een MULTI CULTI Kind!


Ik hoop dat er nog wat gegevens gered kunnen worden van mijn schijf? Zo niet dan baal ik natuurlijk vreselijk, maar het is niet het einde van de wereld.

Fijn weekend....Liefs, **ElsePels**






Geen opmerkingen:

Een reactie posten