donderdag 8 oktober 2009

Minister van FEEST!


Als er iemand niet spoort?? ben ik het wel..Ben prettig gestoord...op een schaal van een op tien geef ik mezelf een dikke TIEN!
Zeker na vandaag! hahaha...

Vandaag de première van de film: Sinterklaas en de verdwenen pakjesboot.....en om dat onze "MINISTER VAN FEEST"daar ook een rolletje in heeft leek het mij wel leuk om dit met eigen ogen te aanschouwen.

Even op Internet geneust hoe laat de film begint in Eindhoven...
Ik kies voor de ZIEN bioscoop( lekker knus, huiskamer idee), nou de film van 11.00 uur vind ik te vroeg? Ik pak de film van 14.45 uur...had eerst nog
elders verplichtingen...

Het blijkt dat ik de 1ste én énigste bezoeker ben??? hahaha...heb ik weer!

Nou, de hele zaal dus voor mezelf...dat is prettig...kan gaan zitten waar ik wil.

En ach? als ik dan toch alleen ben??? en mijn telefoon bij de hand heb??? dan kan het zowaar gebeuren dat ik wat aan het filmen sla...

En gelukkig ook dat moment heb ik vast weten te leggen dat de "MINISTER VAN FEEST" solliciteert naar de baan van Sinterklaas in de film.












Toch wel even spannend natuurlijk..stiekem filmen in de bioscoop? Ik loop het risico dat ik er uit geflikkerd wordt? Maar van de andere kant denk ik: Wie let er nu op mij? Zo'n maf mens van 47 jaar dat een kinder film gaat zitten kijken in haar eentje?? zonder kinderen?? hihihi

En ik moet zeggen de film was VET COOL! Echt heel leuk ( op wat vreemde stem geluiden na), is het de moeite
waard geweest.

Ik geloof dat ik OOIT??? ook nog wel eens in zo'n film mee ga spelen..hihihi...



Was een leuk middag, heb stiekem wel zitten lachen zo in mijn eentje in een lege bioscoop!
Nu maar hopen dat ik snel mijn schoentje mag gaan zetten en er ook iets in zal vinden???


Liefs,**ElsePels**



Geen opmerkingen:

Een reactie posten