dinsdag 6 oktober 2009

Verboden Koninkrijk.





Fantasie....Verboden Koninkrijk....filmpje gemaakt: Iedere gelijkenis
berust louter op toeval..........
Prins en Prinses in een verboden wereld...






Nou ik leef niet in een verboden wereld, heb vanochtend weer fysio gehad voor mijn rechter voet.
Het gaat steeds beter, gelukkig. Ik had vandaag weer mijn laarzen aan, ( moest wel met die regen), maar het gaat ook wel.

Heb ook nog wat door het City Centrum lopen strompelen, moest iets hé?




Wat gedaan vandaag? Nou even het een en ander op internet gedaan, getwittert, gehyvest, gehotmailed...hahaha...mezelf goed bezig gehouden.
Ohja! Ik heb ook weer wat foto's gemaakt en gefilmd. Dat zijn nu nog eens leuke bezigheden.


Voor de rest, nou ja time flies when your having fun en dat had ik met het maken van mijn fantasie filmpje. Plus daar gaat zo veel tijd in zitten, voor je het weet is het avond.....
Hele mooie muziek van Michael Flatley, uit zijn dans show Feet Of Flames.
Het nummer Whispering Wind speelt hij op de fluit, wel zo mooi!

Daar moest ik wel iets mee doen, nou dat is dus gebruikt voor mijn filmpje.



Voor nu, slaap lekker......dat ga ik ook doen...truste...** ElsePels**

Geen opmerkingen:

Een reactie posten