donderdag 22 oktober 2009

Een tussen BLOG!


JOHAN VLEMMIX PLEEGT EEN "STRAFBAAR FEIT"??


Johan Vlemmix aangeslagen door rechtszaak


(Novum) - Johan Vlemmix werd woensdag op het matje geroepen bij de rechter. Een man die door Vlemmix zou zijn geslagen, heeft aangifte gedaan tegen de Oranjefan. Dit is Vlemmix niet in de koude kleren gaan zitten. "Jammer dat het zo moest lopen, zoiets had ik nooit gewild", vertelt Vlemmix geƫmotioneerd.

De 50-jarige Vlemmix heeft de man tijdens carnaval in Eindhoven een mep in zijn gezicht gegeven. Volgens de beroeps-BN'er was de man agressief en dronken. Ook zou de man aanstalten hebben gemaakt om Vlemmix te slaan.

De zaak is aangehouden omdat de rechter nog een getuige wil horen. Vlemmix vindt dit een goed teken. "Ik hoop dat de rechter inziet dat het zelfverdediging was en geen zinloos geweld." Vlemmix is bang dat het incident als zinloos geweld behandeld wordt, wat strenger bestraft wordt. Desondanks heeft hij vertrouwen in het rechtssysteem, hij verwacht een goede afloop.

De Oranjeliefhebber moet op 5 november weer voor de rechter verschijnen. Het slachtoffer wil vijfhonderd euro hebben van Vlemmix voor de psychische schade die hij heeft opgelopen, mede door de media-aandacht. Het OM gaat daar voor een deel in mee en eist een schadevergoeding van driehonderd euro.

Vlemmix betreurt het wel dat hij geen contact met het slachtoffer kon maken. "Ik heb helemaal niets tegen die man. Ik wil juist iedereen blij maken."


Zo zit dus het Nederlands recht systeem in elkaar?? Je moet je eigen dus op je bek laten slaan?? Want als je je verdedigd pleeg je een "STRAFBAAR FEIT"?? Wat een ONZIN !

Kan hier ontzettend KWAAD over worden.

Dit zelfde wat Johan Vlemmix nu mee maakt heeft een vriend van mij een tijd geleden ook meegemaakt.

Hij ging even een broodje shoarma halen., loopt terug naar zijn appartement en wordt gevolgd door een stel jonge lui.

Deze beginnen mijn vriend uit te schelde voor KUT marokaan? Terwijl het een gewone Hollandse jongen is met een licht getint uiterlijk?

Ze liepen achter hem aan te kloten en wilde mijn vriend te pakken nemen, maar mijn vriend is niet de grootste maar wel de slimste ( net als Vlemmix) liet zich niet op zijn donder slaan maar haalde uit naar de grootste van het stel.

Sloeg hem op zijn neus. FOUT! Mijn vriend werd net als Vlemmix beschuldigt en moet voorkomen en betalen???

Waar moet dat naar toe in NEDERLAND!?

Aijaijai....Groetjes,**ElsePels**


Geen opmerkingen:

Een reactie posten