donderdag 29 oktober 2009

Toekomst veilig stellen.


Vandaag ben ik getuige geweest van een Libelle in mijn tuin....niet zomaar eentje???
NEE!!
Een Gigantische!!! Zo'n helikopter geval die je van heel ver weg al aan hoort komen!

En wat nou zo leuk was...ik heb dit beestje op de gevoelige plaat weten vast te leggen.
Zij zat namelijk in een van mijn bloempotten die ik aan mijn vijver heb staan.

Daar zat ze haar "TOEKOMST"veilig te stellen.

Ja? Ze zat daar echt op haar gemakje eitjes te leggen, en ik heb haar gefilmd.




Verbazingwekkend hoe mooi zo'n beestje is.
Die dubbele vleugels alleen al....en dat hele grote groen gestreepte lijf!
Haar kop is zo groot, dat ik dacht dat ze mij ook aan het bekijken was? Hahaha....

En nu maar hopen dat daar volgend voorjaar de kleine libelles uit verschijnen??

Leerzaam dagje vandaag......maar ook heb ik vandaag mijn aansluiting voor mijn vaste lijn binnen gekregen.
Voor mijn nieuwe werkgever....beetje vrijwillig verplicht om een vaste lijn ( telefoon) te hebben.

Even testen of de telefoon het wel doet? En hoelang zo'n ding het uithoud op de batterij?

Fijne avond......geniet ervan.......doe ik ook! Liefs, **ElsePels**

Geen opmerkingen:

Een reactie posten