maandag 5 oktober 2009

50 jaar! Hiep Hiep Hoera!



50 Jaar! Mijn zwager is vandaag jarig en wordt 50 jaar? Zaterdag avond heeft tie het groots gevierd....Tent in de tuin.....biertap, tafels enz gehuurd.....catering verzorgt.....( door Goesting de feestaannemer)
"Happy birthday to you!
In de wei staat een koe!
En die koe zingt I love you!
Happy birthday to you....."

En mijn zus had een "Abraham"geregeld....hahaha niet zo'n pop die je zelf maakt( hadden we geen zin in en geen
tijd voor), maar een abraham in tiroler outfit met een bierpul in zijn hand en zo'n 4,5 meter hoog!! hahaha een heuse opblaaspop!

Zaterdag ochtend moesten we mijn zwager nog even de deur uit zien te werken.....( moeilijk hoor met die regelnicht!!!), toch gelukt en toen als een speer die pop geplaatst...de boel versierd....en nu maar wachten op zijn "reactie"( hij wilde GEEN abraham want die waait toch maar weg( stormachtig weer was er voorspeld),en hij was er in eerste instantie niet echt "HAPPY"mee??? hihihi....maar later wel hoor!!!

Geweldig zo'n ding voor je deur, je hebt wel bekijks....valt me mee dat er geen ongelukken zijn gebeurd( automobilisten die door de straat reden verrekte bijna
hun nek???hihi...).

Maar wat is dat nu dat 50 jaar worden? en waarom hebben veel mannen daar zo'n moeite mee? Zijn ze zo bang dat er niks leuks meer te beleven is na je 50tigste? In feite zie ik het als een mijlpaal...je hebt een half leven achter de rug en je hebt nog Zo ver te gaan...nieuwe kansen...nieuwe gebeurtenissen...nieuwe liefdes....nieuwe indrukken....toch niks om tegenop te zien lijkt mij?
Oké, je gaat lichamelijk wat aftakelen(hihihi...geld niet voor iedereen!), maar ouder worden heeft zo zijn charmes....die rimpeltjes? is dat nu waar een man tegenop ziet? Nee! dat is het niet, maar wat dan wel? dat strakke wasbordje( ??) is er niet meer?...dat uitgaan en stappen wordt wat minder....hebben wat meer tijd nodig om te herstellen na een avond d
oorzakken( so what?)
Wat ik ook wel eens hoor van mannen is dat ze hun eigen spiegelbeeld niet meer "herkennen"?
Maar wil je zo graag zijn zoals je was?

Bekijken vrouwen het nu heel anders dan de man? Denk het wel...alhoewel? Die rimpeltjes hé? haha...Who Cares?

Ik zal blij zijn dat ik de 50 jaar mag gaan halen?...er zijn er zoveel die het niet redden.
Het is ( vind ik) wel een extra reden voor een feestje..

Hier wat leuke spreuken die er zijn rondom dat 50 jaar:
  • 49 oude sokken aan de lijn, voor de 50ste moet je binnen zijn.
  • Onze Abraham is nog niet zo oud, maar hij krijgt het wel benauwd.
  • 50 jaar geleden heeft deze Abraham zijn eerste luier vol gescheten.
  • Schat, weet jij waar de mosterd staat?
  • Bij Abraham is het wel gebleken, ouderdom komt met gebreken.
  • Ja het is echt waar, onze Abraham wordt 50 jaar.
  • Je kunt het niet aan hem zien,maar onze Abraham is vandaag 5 x 10.
  • Iedereen mag het weten Abraham heeft 50 jaar versleten!
  • Nog geen grijs haar, maar al wel 50 jaar.
  • 'T is raar maar waar, Abraham is vijftig jaar.
  • Abraham worden is een eer, 50 jaar gaan voorbij als een speer.
  • 'T heftig, maar deze jongen is al veftig
  • Zet de botox maar vast klaar, Abraham is 50 jaar
  • Hallo Abraham, verlies niet de moed. Ook na 50 is 't leven supergoed.
  • Het doet ons een deugd, Abraham begint aan z'n tweede jeugd.
  • Vijftig kaarsje op een taart, onze Abraham wordt al bejaard.
  • Het is raar maar waar.... Onze Abraham is al 50 jaar
  • Paniek,Paniek, Abraham is half antiek.
Die laatste spreuk: Paniek, Paniek! Abraham is half antiek??? Ik denk dat dat het grootste probleem is voor de man....

Hier even een filmpje wat ik heb gemaakt voor mijn vriend Johan die het ook zo erg vond om 50 jaar te worden.
Hijzelf had ter ere van zijn verjaardag een treurige "BALLAD"
gemaakt.



Achja? Ik heb zaterdagavond een heerlijk feest meegemaakt en ik hoop dat er zo nog velen zullen volgen.

Nu maar weer even de week door zien te komen met wat andere bezigheden dan feesten....
Have FUN! ** ElsePels**







Geen opmerkingen:

Een reactie posten