zaterdag 12 september 2009

Passant in eigen leven.

Passant in eigen leven......
Wie ben ik en hoe zie ik mezelf? Ik ben een vrouw van 47 jaar, maar voel me heel jong maar ook wel eens heel oud op zijn tijd.
Ben iemand die een ander wil plezieren, het iemand anders naar de zin maken, en kan absoluut niet tegen ruzie.
Ben iemand die het al vreselijk vindt als er woordenwisselingen zijn, ben iemand die heel gevoelig is voor het oppikken van stemmings verschillen van een ander.
Ik ben misschien wel een regelaar, ben ook een persoon die van het leven houd, leuke dingen zijn een verademing.

Ben niet erg geduldig, als ik mijn zinnen ergens opgezet heb wil ik dat ook zien te krijgen of zien te behouden, wat niet altijd lukt.

Kan me zorgen maken zonder dat iemand daar iets van merkt, ben ontzettend graag alleen, maar voel me heerlijk in gezelschap.
Ben iemand die graag goed en lekker eet en houd van een drankje op zijn tijd, ben ook iemand die genegenheid zoekt en vriendschap wil met iedereen.

Ben ook iemand die graag voor een ander iets over heeft zolang ik zelf gewaardeerd wordt en zolang mensen me in mijn eigen waarde laten heb ik veel voor een ander over.

Het klikt of wel of niet met een persoon, zo niet? dan wil ik ook niks met die persoon te maken hebben.

Vindt huichelaars de ergste mensen die er zijn en tegen liegen kan ik ook niet.

Ik ben klein maar groot in al mijn daden, ben tevreden met mijn lijf wat ik heb gekregen en verzorg dat ook aardig goed, ben alleen niet blij als mijn lichaam kwaaltjes krijgt waar ik zelf niets aan kan doen.

Kan gefrusteerd raken als anderen mij niet begrijpen....
Zie ook wel dat ik op zijn tijd vreselijk eenzaam ben en me terug trek uit de hectische wereld rondom me.
Kan me helemaal laten gaan in muziek luisteren, kan ook heerlijk lui zijn en op de bank voor de tv hangen.....
Maar kan ook vol passie mijn foto's bewerken op de pc en me laten gaan in het maken van de meeste onzin filmpjes voor op internet.

Klamp me wel eens vast aan een persoon waar ik van houd, en vindt het erg dat ik niet altijd alle aandacht krijg.

Ben wel heel erg nieuwsgierig en belangstellend voor de ander en in de ander.
Weet wel graag alles uit eerste hand en wens graag op de hoogte gehouden te worden voor de nieuwste dingen van een ander.

Zoek wel degelijk een maatje waarbij ik mezelf kan zijn, me helmaal kan laten gaan,bij wie ik kan aankloppen als dat nodig is, die mij begrijpt en aanvoelt en van me houd zoals ik ben.
Mij begeert en mij die spanning bezorgt die ik nodig heb en die mij kan inspireren en mij kan aanzetten tot??? God weet wat!

Mijn maatje kan bij mij ook zich zelf zijn, zijn eigen weg gaan, ik kan hem aan vullen zoals hij mij aanvult.

Begeer mijn maatje zoals hij mij begeert en laat hem ook in zijn eigenwaarde.....
Ik zoek iemand die me een vertrouwd gevoel bezorgd, die bij me past en op me past.
Ik hoop voor mijn maatje dat ik hem kan inspireren, kan aanzetten tot??? God weet wat!

Passant in eigen leven......het leven van nu ligt in een puinhoop....weet met mezelf even geen raad...al mijn hoop en dromen zijn vervlogen...mijn lichaam heeft me in de steek gelaten....
Ben al ruim 3 jaar aan het knokken en aan het ove
rleven....en zit nu al in het 4de jaar van leven dag voor dag en zien te overleven.

Soms heb ik er genoeg van...ieder dubbeltje op zijn kant te moeten keren....maar dan is er weer een dag dat alles weer heerlijk leuk is en dan kan ik weer even vooruit.
Maar dan is er ook weer zo'n moment dat ik zo onzeker wordt van alles zoals nu....

Ik ben zelfverzekerd maar ook zo onzeker op zijn tijd, ik ben zo spontaan maar ook tegelijkertijd weer zo gesloten, ik ben een openboek maar niet altijd haha...

Ik kan lachen en huilen en schaterlachen en janken....maar kan genieten van alles en ook deze periode in mijn leven kom ik wel weer door.

Ik ben een vechter geen verliezer...en opgeven zal ik nooit doen.

Nog een heerlijk weekend, ***ElsePels***







Geen opmerkingen:

Een reactie posten