maandag 14 september 2009

Herfst?? en voorspellingen..

Het lijkt vandaag bijna herfst! Vindt het koud worden..

Getracht zelf mijn fietsband te plakken?? maar heb toch even hulp in moeten schakelen hahaha...
Wat een gedoe....maar ik kan niet zonder mijn stalenros!
Dat is mijn enigste vervoersmiddel en daar ben ik trots en zuinig op! Balen als er dus iets mee gebeurd.


Voor vandaag mijn toekomst voorspeld: Hm???" Overleg en werk
samen met anderen, zuinigheid beter dan verkwisting".
Nou zuinig ben ik geweest heb bij mijn zus en zwager gegeten( das echt zuinig toch?).
Heb vandaag ook overleg gepleegd( met mijn zus wat we gingen doen vandaag) en samengewerkt( mee geholpen met het avondmaal bereiden).
WOW! toch wel eng zo dat toekomst voorspellen......

Misschien ook alvast voor morgen iets voorspellen:"Relaties kunnen verontrusten; probeer constructief te zijn. Eet verstandig denk om gezondheid".
Relaties??? met wie??? en hoe?? en wat??? Pffttt......erg verontrustend....Tja want mijn lief is er niet, zit in een warm land verweg...werk vakantie!
Argh... misschien gaat het daar niet goed mee? heb nog niks van hem gehoord?? Beetje vreemd?

Eet verstandig...doe ik altijd al en denk zeker om mijn gezondheid.

Misschien is de voorspelling voor woensdag wel beter, wie weet?Aha! "Goede dag voor nieuwe ideeën. Laat arrogantie aan anderen over".
Tja? we wachten maar weer af.
Arrogant? ben ik zeker wel op zijn tijd, heb van mijn familie voor mijn verjaardag niet voor niets deze wijn gekregen:------------------->


Misschien ook eens kijken naar de voorspellin
gen van mijn lief:
Voor dinsdag:"Wees niet ongeduldig met mensen die tekort schieten. hulp verwerft loyaliteit die u misschien nodig heeft".

Nou? Ook maar even voor de woensdag kijken: "Laat kleine problemen niet afleiden van groter doel. Hoe groter u denkt hoe kleiner obstakels worden".

Ik ben benieuwd wat daar allemaal van uitkomt, hoor het wel.


Even iets heel anders, hebben ze op YouTube weer een filmpje van mij er af gegooid i.v.m. auteursrecht??
Toch wel te gek, want als je kijkt naar SILENCIO filmpjes van anderen met dezelfde muziek( Nelly Furtado en Josh Groban) die staan er dus nog wel op???
Waarom moeten ze mij nu altijd hebben???

Ik vrees dus dat ik op een zwarte lijst sta? Onzin natuurlijk maar toch?

Dan plaats ik hem hier maar weer:
***SILENCIO***
Nelly Furtado en Josh Groban:





Omdat ik het nummer zo geweldig mooi vind!
Geniet ze maar weer..................................... ***ElsePels***



Geen opmerkingen:

Een reactie posten