zondag 27 september 2009

Cult & Tumult

Cult &Tumult wordt al 13 jaar op een rij georganiseerd in Veldhoven.
Het gerucht ging dat Cult & Tumult niet door zou gaan dit jaar vanwege de recessie??
Niets is daarvan, C&T is nog springlevend.
Te bekijken en te beluisteren vanaf vrijdag 25 september tot en met zondag 27 september op verschillende locaties in en rondom het City centrum te Veldhoven.

Als vanouds staat het hoofdpodium aan de Burgemeester van Hoofflaan, met lokale, regionale en nationale artiesten.

Ik ben met wat mensen vandaag een kijkje gaan nemen in het City Centrum ( koopzondag dus ook alle winkels waren open).

En op het plein aan de Burgemeester van Ho
offlaan.


Ten eerste al een zeer mooie zomerse dag ( het lijkt wel of ze bij C&T daar patent op hebben).
Vandaag was er voor iedereen wel wat, van funck en soul en van Hollandse meezingers, Walter Kroes, en van Boris tot Slagwerkersgroep Slagerij van Kampen, tot de popgroep Ch!pz (vooral
populair onder de kinderen), tot Danny de Munk en Albert West en tenslotte mag De Dijk de avond afsluiten.

Ik heb genoten van het heerlijke zonnige weer en het straat theater, prachtige beesten op stelten:







Knapstaaltje Theater hoor, dat op stelten lopen( meisje) en in de grote insecten zitten ze op een soort van fiets.


Walter Kroes op het podium op het plein aan de Burgemeester van
Hoofflaan.




Waar ik zo om heb staan lachen waren de kleintjes....die waren alle plastic glazen aan het verzamelen en midden op het plein in de draag kartonnetjes aan het neerzetten....
Een waar kunstwerk!

Een lol dat ze hadden en iedereen stapte ook netjes over die glazen heen:

Het was erg genieten zowel van de muziek als van het weer.
Daarna is heel de bubs mee naar mij gegaan en hebben bij mij gegeten.

Nee!!!, Ik heb niet gekookt dat heeft de friettent voor me gedaan......
hahaha

Dit was een leuk weekend, van 2 feesten van gisteren tot aan vanavond heb ik me prima vermaakt.

Op naar het volgende "Feestweekend" want dat
gaat er aan komen, ( zwager wordt 50, gaat Abraham zien?? hihi...).........

Liefs, ***
ElsePels***








Geen opmerkingen:

Een reactie posten