dinsdag 15 september 2009

Baan op de tocht!

Wat een gedoe? Mijn baan staat op de tocht...nou? Niet met zoveel woorden maar omdat ik al zolang in de ziektewet zit ( al vanaf januari dit jaar) en er nog geen zicht is dat ik binnen nu en 4 of 5 maanden alweer fulltime staand werk kan verrichten kwam mijn baas me vanavond mededelen dat er voor mij ander werk gezocht gaat worden, zittend werk of ik daar wel positief tegenover sta?
Re- integratie heet dat tegenwoordig.

Wow? mag ik er even over denken? Hoe zit het met betaling? En wel fulltime en en??jeemig, ik ben nog herstellende en krijg er dit nu ook nog bij.
Ik weet ook wel dat ik voorlopig geen staand werk kan verrichten( kan nog geen gewicht plaatsen op mijn rechtervoet, laat staan al fulltime staan??).

Als ik er met salaris op vooruit ga dan vindt ik het wel goed, mits de baan die ze aanbieden me bevalt? Maar hoe vaak kan en mag ik zo'n baan aanbod weigeren??

Er moet eerst even het een en ander op papier gezet gaan worden......
Ik wacht wel af wat ze me te bieden hebben? En hoe zit het met de kilometers? Afstand? Duh?
Voorzie alweer veel problemen? Maar ik moet toch wel iets hé?

En met het geld wat ik nu heb ( ziektegeld) kom ik niet rond??
Moet al alles 3x omdraaien dus? Misschien is dit wel een oplossing?

Fijne avond.....***ElsePels***


Geen opmerkingen:

Een reactie posten