donderdag 24 september 2009

Fantasie Wereld....





Fantasie wereld..........

Nu blijkt er in mijn tuin toch een heleboel te gebeuren...
Wat ik heb ontdekt is een fantasie wereld en dat recht onder mijn neus?
Elven....Bengels.......Tuinbeelden die van zich laten horen....
En niet op alle tijden van de dag, maar op een zeker moment ben ik ze tegen gekomen.
Je zult me niet geloven?? daarom heb ik geprobeerd deze guitige en leuke wezentjes op de gevoelige plaat vast te leggen.

Moet eerst ontdekken op welk tijd stip er van alles in mijn tuin bevindt? Dat wordt
rondsnuffelen en mijn camera paraat houden.


YAHOO! Gelukt, plaatjes kunnen schieten en een heel mooi "FANTASIE" filmpje gemaakt:


Garden Playground:



Geniet van deze FANTASIE wereld......net als ik..........
Liefs, ***ElsePels***

Geen opmerkingen:

Een reactie posten