dinsdag 22 september 2009

Dinsdag...Doe dag!

Vanochtend naar de Fysio.....voor mijn rug! Ben giga gemarteld...shit wat een pijn, maar pijn is fijn en ik weet dat het eerst HEEL veel pijn moet doen voordat het beter wordt.
Dus heb ik het allemaal maar gelaten ondergaan en heb Michel na afloop " bedankt"voor de martelgang! hahaha...

Moet proberen zoveel mogelijk na te denken met het lopen, mijn gewicht verplaatsen naar de rechtervoet.

Ben gisteren naar de Dermatoloog geweest, een zak van een dokter, zo ongeintresseerd, niet normaal, daarvoor ga ik morgen naar de huisarts om een verwijsbrief te halen voor een second opinion bij een Dermatoloog in een ander ziekenhuis dan het MMC te Veldhoven!
Ik moet me "HARDEN" met het feit dat ik altijd pijn zal blijven houden aan de rechter voet omdat de zenuwuiteinde vergroeid zijn met het bindweefsel en ik daar maar mee om moet leren gaan.

Zo? En volgens hem is het heel logisch dat er na een operatie van zo'n 2 uur of
meer en verkeerd liggen op de plaat? OhJee??? Hier versprak hij zich en hertstelde meteen na zo'n lange operatie en anderhalve dag stilliggen er vanzelfsprekend decubitus onstaat???
Pardon? Nou??? Heel wat andere arsten delen toch niet zijn mening en waren reuze onsteld hoe dat bij mij had kunnen gebeuren???

Dus aan die maandagochtend prutser heb ik helemaal niks.

Vandaag ook van mijn werkgever een telefoontje gehad met de vraag hoe het nu met me gaat? Daar maar even uitleg aan gegeven, komt volgende week bij mij thuis om door te spreken hoe het nu moet met ander werk enz.....

Vanochtend ook een leuk filmpje gemaakt van Johan Vlemmix die een Arabische aanval te verduren heeft gehad in Egypte?? Of was het nu een "LIEFDES VERKLARING"van een Kameel??? hahahhaa zie voor je zelf:






Tijdens een Photoshoot krijgt Vlemmix het aan de stok met een Kameel??? hahaha AUW!! Beter met een kameel dan met mij!!! Want dan komt hij er niet zo goed vanaf vrees ik!

Heerlijk nog van de zon liggen genieten vanmiddag, lekker achter in mijn tuin.
En met wat oordopjes in ook genoten van muziek. Heb afgelopen nacht zo ontzettend slecht geslapen, dat ik dat vanmiddag maar ingehaald heb in de zon.

Een zalige maaltijd bereid, waar ik 2 dagen van kan eten, lekker makkelijk voor morgen, dus daar heb ik geen omkijken meer naar. Voor vandaag weer genoeg gedaan, dus tot de volgende blog!
Liefs, ***ElsePels***

Geen opmerkingen:

Een reactie posten