vrijdag 25 september 2009

FANTASY!


Ik blijf vandaag nog even in de "FANTASY" sfeer......

Vond wat mooie wazige muziek, waarbij ik meteen een fantasie gedachten kreeg, maar meteen aan de slag gegaan, wederom in mijn tuin.

Want dat is de beste plaats voor wat vreemdsoortige opnames en gespuisachtige dingen.
Ik heb een filmpje gemaakt, mijn fantasie en lekker bij de muziek passend....


Morgen begint het "gewone leven weer hahaha... heb me even van de buitenwereld afgezonderd.

Soms heb je even de tijd voor jezelf nodig en die heb ik maar genomen, hoe gek dat ook mag klinken.

Morgen moet ik weer mee draaien in de wereld van de gewone mens en weekend feesten enz..) Ook leuk hoor begrijp me niet verkeerd!).Maar er gebeuren dingen in mijn leven die ik niet begrijp en die ik misschien nooit zal snappen.
Mensen om me heen worden spontaan paranoia?? haha...en dan ben ik maf?
Vreemd misschien een beetje, maar meestal is het zo, waar je mee omgaat wordt je mee besmet.

Oh!! God!! Nee hé? misschien eens wat andere vrienden uitzoeken.
Hm? Geen zin in, laat me maar even zo...
Aangenaam weekend voor diegene die het wat interesseert.

p.s. mijn mail maatje die ik gedumpt had laatst, probeert toch weer contact te leggen met me?
Maar of ik daar nu op zit te wachten?

Liefs, *** ElsePels***






Geen opmerkingen:

Een reactie posten