maandag 17 augustus 2009

Maandag!

De dag is net begonnen voor mij, maandag....nieuw begin van de week.
Een week die weer verrassingen zal brengen? Ik hoop van wel!

Het kan zomaar zijn dat ik op vakantie ga? hahaha....al weet ik nog niet waar naar toe?
Zee? dat trekt me wel....maar dan hier in Nederland....ga niet vliegen( veelte eng hoor!) en ga zeker niet met de trein!
Als het maar zonnig is dan vindt ik het oké. En een huisje huren aan zee is toch wel erg leuk.
Beetje uitwaaien aan het strand, lekker eten en drinken met leuk
gezelschap...wat wil ik nog meer?

Ja? Wat wil ik eigenlijk? Dat is nog eens de juiste vraag, wat wil ik in het leven? Met wie wil ik wat? en wil diegene met wie ik iets wil wel iets met mij??

Pfffttt....al die vragen zo op de 1ste dag van de week....zal ik daar dan maar over denken op de 2de dag van deze week en laat ik deze dag eens even heel iets anders gaan doen.
Slim plan!


Moet nog een videobewerking pakket gaan ontdekken, die heb ik gewonnen met ee
n prijsvraag, gaaf hé?
Ook van Magix Music Maker en foto Premium een foto bewerking programma voor de pc gewonnen.
Dus daar kan ik me wel een tijd mee zoet houden, en waarschijnlijk wel weer wat mensen mee opstang jagen hahaha...

IK heb net mijn plicht weer gedaan, me gemeld bij mijn werkgever i.v.m mijn ziek zijn.Over 2 weken maar weer even bellen om te laten weten hoe het met me gaat.....( Dat is dus ook nog eens een heel verhaal apart?)

Straks ook maar weer een stukje in mijn boek lezen, LIEFHEBBEN EEN LEVEN LANG van Sharyn Wolf.
Emotionele krenterigheid uitschakelen: hoe bereik je dat je behoeften worden vervuld?
Als je uit je liefdescoma ontwaakt, wordt je geconfronteerd met de uitdaging met
dezelfde persoon een nieuwe relatie aan te gaan? Maar wat als je nooit uit die coma ontwaakt?

Of wat als je nooit in zo'n liefdescoma zult verkeren? Dan moet je op zoek naar???
Dus ik moet op zoek...opzoek naar mijn liefdescoma?? hahaha....de liefde is niet voor iedereen weggelegd denk ik wel eens. Maar ik neem genoegen met alles wat op mijn pad komt.

En ik hoop dat er iets moois op mijn pad verschijnt ( misschien is er dat al maar zie ik het
niet? of gebeurt er niets mee?).
Els!! Toch maar OGEN, OREN en ZINTUIGEN gespitst houden want het kan iedereen overkomen.
Maar liefhebben een leven lang? Hoe lang is een leven? En wil ik wel een leven lang liefhebben?

Het leuk hebben met iemand, samen iets delen komt al dicht in de buurt van wat ik wel wil voor langere tijd.
En wat daar verder uit voort vloeit kun je niet voorspellen.

Ik zal zelf stappen moeten ondernemen want geduldig afwachten heef
t absoluut geen zin!

Een heerlijke dag!
Liefs, ****ElsePels****










Geen opmerkingen:

Een reactie posten