maandag 10 augustus 2009

The day after...

Misschien is de titel van dit Blog niet helemaal correct...the day after...maar ik wil het wel hebben over de dag na mijn feestje. Best wel laat geworden, de laatste ging om 1.30 uur weg en toen heb ik nog wat opgeruimd. Ik zelf lag denk ik zo rond 2.30 uur in mijn mandje. En weer redelijk vroeg er uit omdat mijn broer zou komen om mijn andere pc te installeren en schijven en dvd brander enzo om te zetten.

Hij bouwt altijd alles zelf in een pc kast en had deze heel de week bij hem thuis getest, maar bij mij ging het dus radicaal fout.
Alles maar dan ook a
lles zat hem tegen......IP Adres ineens pleitte...geen internet dus.....geluid viel opeens weg....shit! Niet de juiste drivers.....email gebeuren omzetten lukte niet, email adressen importeren( map kwijt) en ga zo maar verder. Hij heeft alles weer in mijn oude pctje ingebouwd en die werkt weer, maar de andere pc heeft hij weer mee terug naar huis om verder te testen. Wel heel zielig voor hem maar ook voor mij! Had me zo verheugd op de nieuwe( andere) pc.....snellere....andere geluid en video kaart enz....maar??? tja? dat komt wel.

Lekker "restjes"dag, het blijkt dus dat een mens ( ikke dus en misschien anderen ook wel? veelste veel inkopen voor een feestje en dat je met zoveel blijft zitten. Maar wat lekkers bij de koffie gaat er altijd in. Trouwens ook de toastjes en smeersels voor op de toastjes zijn de 2 de dag ook nog heerlijk! Ik ben best verwend o
p mijn feestje moet ik zeggen.... heb een nieuwe senseo gekregen ( werd tijd, had de eerste serie nog met heel veel gebreken: meer water onderuit dan in de kopjes??)en een grote soeppan en wat heerlijke wijnen....

Daar doen ze me altijd een geweldig plezier mee....
Heb wat wijn gekregen zoals ze dachten dat hij wel bij mij paste???? en het gaat voornamelijk om de naam van de wijn: Wat een schatjes van Familie heb ik toch!!! hahahahaha.... Ik zal er ontzettend van genieten hoor!





Weer een jaartje ouder (dat klopt en dat voel ik meteen...ben door mijn rug gegaan shit!) en wijzer?? Nou ja? Wijzer?? Dat moet nog maar blijken. Ben alleen nog in afwachting van een cadeautje dat ik van een speciaal iemand zou krijgen??? Maar hij heeft er nog geen tijd voor gehad...druk ...druk...druk... Dus ik heb nog iets te goed! Haha
.....dat is nog eens leuk!


Ik ga genieten van de 2de dag After my PARTY!
Ga visjes kopen voor in mijn vijver en moet even naar de Fysio voor mijn rug.

Maandag avond op tv, bij RTL 4: Ik kom bij je eten...met als gastheer deze keer Johan Vlemmix....Lachuh!!((LOL))


N-JOY!***ElsePels***

Geen opmerkingen:

Een reactie posten