vrijdag 21 augustus 2009

Hobby.

Hobby??? Wat plaatjes op internet verzamelen, leuk muziekje erbij en daar een clipje van maken.
Dat heb ik vanochtend gedaan. Kreeg een tip over een parodie op het lied van Jan Smit: Ik heb een tuintje in mijn hart... Maar dan gaat het over: Ik heb een tentje in mijn broek...

Lachuh!!! Leuk lied, dus daar heb ik een clipje van gemaakt:



Heb de clip op verschillende sites geplaatst zoals: YouTube, Zie.nl, 123Video.nl, Vimeo...
Hahaha.....zo ben ik dan ook wel weer.((LOL))

Ik heb ook maar weer even in mijn boek gelezen van Chris Adrian, Een Beter Engel. Dit zijn 4 korte verhalen.
Het leuke aan dit boek is dat het boekomslag een foto van mij is van een sneeuw engel.( Begin van het jaar gemaakt, toen het 20 graden vroor)

Ik ben begin van dit jaar benaderd door Liesbeth van uitgeverij Ailantus met de vraag of ze die foto van mij ( had ik op internet staan) mochten gebruiken? Tuurlijk!!! en heb een vermelding in het colofon gekregen...leuk toch? ik vind van wel.

Bij het eerste verhaal: Een beter engel kreeg ik meteen een beeld van Dr. House ( t.v serie) Geweldig vreemde arts, hatelijk maar ook harteloos en gevoelig.
Goed in zijn vak, ( de arts in het verhaal ook) maar weinig echte menselijke trekjes.

Het eerste verhaal is meteen lekker verward, losgeslagen en laat toch wel een diepe indruk achter.

Ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n lezer, maar omdat ik toch de laatste tijd veel thuis ben en niet veel anders kan heb ik de boeken er eens bij gepakt.

Kookboeken daar kan ik me uren in verdiepen, maar alle andere boeken daar kan ik maar beperkte aandacht bij houden.

Hm? Kookboek??? aha....dat wordt weer iets lekkers maken voor het eten vanavond.

Nou, smakelijk!

Liefs, ***ElsePels***

Geen opmerkingen:

Een reactie posten