zondag 16 augustus 2009

Droomwereld?

Vandaag met beide benen weer terug op de grond gezet door mijn mail maatje!!??

Volgens "Hem" leef ik in een droomwereld om mijn ex er van te bewijzen dat het goed met me gaat?

Dacht het NIET!
Ik hoef niemand iets te bewijzen en zeer zeker mijn ex niet. Mijn mail maatje heb ik gedumpt.
Alleen al door het feit dat hij mij dus niet kent( dacht van wel na al dat gemail??)maar???

Maar iets blijft er aan me knagen, heeft hij dan toch gelijk?
Nee, eigenlijk niet, die droomwereld waar hij over sprak is mijn visie op de realiteit op de wereld nu.
Probeer ik het er beter uit te laten zien dan dat het werkelijk is? Misschien wel.

Maar dan is het toch alleen maar MIJN droomwereld. Mijn droom beeld? En is daar iets mis mee? Ik leg het niemand anders op....

Mijn realiteit is dat als je ziek bent er veel mensen zijn die je links laten liggen, zeer zeker als je langdurig ziek bent en het niet aan je te zien is.


* Jij ziek? je ziet er toch goed uit?
* Ja ik ben ziek, mijn lichaam en geest zijn niet in orde!
* Lichamelijke tekenen heb ik aan mijn voeten ( Decubitus).
* Geestelijk??- Is dat dan toch die droomwereld waarin ik leef?

Misschien wel? Alleen daarin voel ik me op dit moment goed en is er niemand die me dat afneemt, ook mijn gedumpte mail maatje niet!

Nu maar weer een nieuwe optrommelen???? Hahahahaha(((LOL)))

Greetzzzz....***ElsePels***

Geen opmerkingen:

Een reactie posten