donderdag 6 augustus 2009

Geboorte dag!

Vandaag 6 augustus moet je weten ben ik op deze wereld gesmeten!
Soms vraag ik me af waarom??? Maar dat is natuurlijk met alles.

Wat ik heb gekregen vandaag?? ZON..ZON...ZON ...31 graden..hahaha...afzien dus.
Al heel vroeg deze ochtend zo rond 3.45 uur ( midden in de nacht dus???) kreeg ik een sms van T-Mobile..Felicitatie?? Moet dat echt rond dit tijdstip??

Wauw! En rond 7.00 uur in de ochtend de eerste sms van familie.... en zo bleef het aan de gang...hartstikke lief hoor al die leuke berichtjes.

Doe vandaag niks aan mijn verjaardag, vier het zaterdag 8 augustus en hoop wel dat er wat mensen komen hahaha.....
Heb wat uitnodiggingen verstuurd?? maar je weet maar nooit?

De post heeft me wel wat leuke kaarten gebracht!


Ben wel wat teleurgesteld in mensen...zeker mijn werkgever? Daar had ik in de loop van de dag wel een telefoontje van verwacht of op zijn minst een kaartje? Maar zo laat op de avond dacht hij er nog aan en moest toen uit goed fatsoen nog even bellen.

Ik heb mezelf vanacht ( van 5 op 6 augustus) om 0.00 uur natuurlijk wel verwend met een glas bubbels, je wordt tenslotte maar 1x 47 jaar!

Vandaag heeft mijn zus en haar gezin hun kat Hummel van 18 jaar in moeten laten slapen...kreeg gisteren al epileptische aanvallen, naar de dierenarts , spuitje en medicijnen gekregen, maar het mocht vandaag niet baten.
Ze kreeg weer een hevige epileptische aanval en daarna is ze heel erg vast ( door 2 spuitjes van de dierenarts) gaan slapen.

Nou dat moet dan ook zo nodig op mijn verjaardag?? Hm??

Dat wordt niet snel vergeten dus!

En deze ochtend rond half 10 ( ben ik geboren 47 jaar geleden) lekker koffie met gebak gehad.



De rest van de dag maar lekker in de tuin doorgebracht.....muziekje erbij, drankje erbij en dan lekker dutten( heb je nodig op zijn tijd ) hahaha.

Vanavond met mijn zus nog wat boodschappen gedaan en toen is er nog visite geweest.

Heerlijk buiten gezeten en nu sluit ik mijn geboortedag maar weer af!

In de hoop dat er een speciaal iemand zaterdag toch wel even zijn neus laat zien???

Greetzzz...***ElsePels***

Geen opmerkingen:

Een reactie posten