dinsdag 25 augustus 2009

Boring!

Soms gaat alles vervelen....zoals vandaag de regen? hahaha....erg hé? Ik weet dat de tuin het nodig heeft maar toch? Het gaat al heel snel vervelen.

Wat ook gaat vervelen is het feit dat ik nog niet erg goed vooruit kan, balen dus!
Maar van de andere kant ontdek ik nu ik thuis ben wel zo veel dingen die gebeuren in mij tuin???
Jazeker...vogels die nestelen...Pimpelmeesje heeft al jong grootgebracht, een lijster voedt haar jong in mijn tuin op...en ik heb in mijn grote dennenboom voor het eerst dit jaar dennenappels.....en een eekhoorn heeft zijn nest in mijn dennenboom gemaakt.

Toch erg leuk dat ik dat nu allemaal meekrijg, daar merk je niks van als je normaal fulltime werkt, hihihi....


Het ziek zijn heeft zijn voor en nadelen en ik geniet eigenlijk toch wel van beide.

Leer naar mijn lichaam te luisteren en probeer daar dan iets mee te doen zo goed als kwaad dat gaat.


Vandaag ook even naar de Fysio geweest, al heel vroeg, mijn geluk dat het nog niet regende.
Mijn rug is heerlijk gemasseerd en heb aan van die warmte dingen gezeten....volgende afspraak is voor komende donderdag.

Dan krijg ik mijn eigenlijke Fysio maatje weer, Michel is dan weer terug van vakantie, en kan hij mij weer behandelen( lekker jong!!).

Oh afgelopen weekend weer even naar de kat Ozzy wezen kijken en een heel kort filmpje gemaakt:






Genieten en lachen met zo'n jong katje, hij palmt je helemaal in........

Wat ook gaat vervelen is dat er niets naar mijn gading op tv komt?? Dus moet ik me maar vermaken met internetten....
Misschien ga ik wel weer een clipje maken, of een eigen muziek stuk?
Heb een Magix Music Maker pakket gewonnen, en moet nog uitdokteren hoe dat allemaal werkt.
Eerst maar installeren op mijn pc en dan uitvogelen...het zou me verbazen als ik eigen muziek zou kunnen gaan maken hahahaha...met behulp van de pc....geinig toch?

Ik moet ook maar een microfoon kopen, kan ik mijn zang talent eens toepassen( vreselijk hoor!!).
Maar met de pc is dat allemaal te bewerken.

Dus eigenlijk hoef ik me voor geen meter te vervelen, er staan diverse karweitjes in huis op me te wachten, pfft!! en vrees dat ik toch ook mijn sociale kontakten moet onderhouden..hihihi...

Ik begin vandaag met toch eerst maar even naar mijn lichaam te luisteren...dat zegt: Doe het rustig aan vandaag!

Geniet, want wat niet GENIET! dat gaat VERLOREN voor altijd!

Liefs, ***ElsePels***

Geen opmerkingen:

Een reactie posten