woensdag 12 augustus 2009

Mooie tekst!


Hier even een extra blogje voor vandaag.........

Een mooie tekst: ****HOU VAN MIJ**** van --------------->

Ik hoor de angst en wanhoop in haar stem
Niet de klanken die ik van haar ken

Het is niet zo'n traan veroorzaakt door de wind
maar één die z'n oorsprong vindt
in een hart dat eeuwig lijdt
in de liefdes strijd.

Zeker maar voorzichtig zeg je zacht
Er
wordt voorlopig ander weer verwacht
Ik kijk of ik begrijp wat je bedoelt
maar m'n hoofd wordt overspoeld
met gedachten aan een tijd
van onzekerheid.

** HOU VAN MIJ**
** BLIJF BIJ MIJ**
** WANT JE HEELDE AL MIJN WONDEN**
** HIER HEB IK MIJN PLEK GEVONDEN**
** WANT IK HOU VAN JOU**
** GELOOF ME NOU**
** AL WAT LEEFT DAT WEET DAT IK NIET ZONDER JOU LEVEN KAN**

Gedreven door mijn streven op 't strand
schreef 't water woorden in 't zand
Er jankt een meeuw die hoorde wat ik dacht
M'n hart dat schreeuwt om kracht
In mijn onmacht reikt mijn hand,
maar jij verdwijnt

in het achterland.


** HOU VAN MIJ**
** BLIJF BIJ MIJ**
** WANT JE HEELDE AL
MIJN WONDEN**
** HIER HEB IK MIJN PLEK GEVONDEN**
** WANT IK HOU VAN JOU**
** GELOOF ME NOU**
** AL WAT LEEFT DAT WEET DAT IK NIET ZONDER JOU LEVEN KAN**

Zal ik duiken voor de storm
M'n hoofd gebruiken of enorm
hard gaan schreeuwen om hervorming

van die eeuwen oude wet
die mijn ziel zo ontzet
Misschien dat iemand mij
Zomaar redt

*** HOU VAN MIJ ***

Vond ik voor vandaag wel heel mooi!

Liefs, ***ElsePels***

Geen opmerkingen:

Een reactie posten