maandag 4 januari 2010

in vogel vlucht.....


In vogelvlucht wat ik heb gedaan vanaf kerstavond tot en met nu 4 Januari 2010:

Kerstavond heerlijk bij mijn zus en haar gezin, lekker eten even tussendoor naar de kerk ( mijn overleden vader zou anders jarig zijn vandaag), om mijn vader ook te gedenken, en daarna lekker eten en drinken en gezelligheid met familie.
Fragment uit de kerk het lied: Stille nacht!




1ste kerstdag door gebracht bij mijn moeder thuis...alle kinderen en kleinkinderen en aanhang komen om mee te kokkerellen en het natuurlijk ook op te eten.
Gezellig, mijn broer heeft de Smoker aan gehad, heeft dus staan BBQen hahaha met kerst, geweldig.

2de kerstdag bij mijn jongste zus en haar vriend door gebracht, restjes op maken hahaha ook wederom eten en drinken natuurlijk:












En dan hebben we dit jaar in feite een 3de kerstdag, omdat kerst nu viel op vrijdag en zaterdag hebben we ook nog een vrije zondag die we al meteen bestempelde als "3de" kerstdag.
Ik ben bij mijn oudste broer geweest en heb daar heerlijk genoten van e
en koffietafel.



Daarna volgen er een paar rustige dagen naar het oud en nieuw toe.

Oudjaars avond heb ik samen met mijn zus en haar vriend en mijn broers doorgebracht bij mijn oudste zus en haar gezin.

We hebben die avond heerlijke Dim-Sum hapjes gegeten.....champagne gedronken .......muziek op tv gekeken en geluisterd en toen om 0.00uur STERRETJES:::: nee! wij hebben geen vuurwerk ( zonde van dat geld!), we hebben zo'n lampion die je moet aansteken en die dan met je wens de lucht in gaat.

Kei leuk:


Op nieuwjaarsdag mogen er geen oliebollen ontbreken, die worden door mijn moeder gebakken....heerlijk!








De tijd vliegt eigenlijk wel voorbij....zitten nu al in de 1ste week van Januari en de maandag is zo goed als weer om.



Vandaag even bij Vlemmix TV geweest,
nieuwjaar gewenst en meteen maar de boel wat opgeruimd........

Dat was het voor nu in "VOGELVLUCHT" vanaf 24 dec 2009 tot en met nu 4 Januari 2010.


Liefs, ***ElsePels***

Geen opmerkingen:

Een reactie posten